Често задавани въпроси (FAQ)
?
КЪДЕ СЕ НАМИРАТЕ?

Мебели Монема е онлайн магазин, който предлага разнообразие от продукти на различни производители, основно от които български. Разполагаме със склад и офис в гр. София (виж контакти) и доставяме стоките към клиентите директно от там.

?
КОГА ЩЕ МИ ДОЙДЕ ПОРЪЧКАТА?

Когато дадена стока е налична на склад или вече е излязла от производство, се предава на куриерска фирма – партньор на Мебели Монема. Всички клиенти се уведомяват по телефон за това и при желание им се дава номер на товарителница, по която могат да проверяват как се движи пратката им и кога евентуално може да бъде доставена от куриера. Мебели Монема доставя в цялата страна с куриер и различните населени места се обслужват по график от куриерската фирма.

?
ИМАТЕ ЛИ ГО НАЛИЧНО?

Всяка стока е с различен срок, за който може да бъде налична или изработена. Като цяло това е срока даден от производителя за изработката й, а след това са нужни няколко дни на куриер, за да я достави до Ваш адрес.

?
БЕЗПЛАТНА ЛИ Е ДОСТАВКАТА?

В Сайта на Мебели Монема ще намерите условия, при които важи безплатна доставка. Обикновено тя не се комбинира с други промоции.

?
МОГА ЛИ ДА ЗАКУПЯ МЕБЕЛИ НА ИЗПЛАЩАНЕ?

Мебели Монема предлага всеки продукт/и в сайта си на изплащане, като подлежат стока/и с обща магазинна цена от 150 до 10 000 лв. Клиентът сам избира към коя компания да кандидатства, като следва стъпките в сайта. За повече информация виж „Изплащане“.

?
АКО КАНДИДАТСТВАМ ЗА КРЕДИТ, ЩЕ МЕ ОДОБРИТЕ ЛИ?

Мебели Монема предлага стоки на изплащане, като работи с кредитни компании, лидери в тази сфера. Клиент сам попълва формата за кандидатстване, като данните му се изпращат към финансовата институция, която е избрал. Кредитодателят се свързва с клиента и го уведомява дали е одобрен или не. Мебели Монема не е кредитна компания, която дава становище, а само е възможно да информира даден клиент за отговор по съотвтеното кандидатстване з акредит.

?
АКО ПОРЪЧАМ СТОКАТА МОГА ЛИ ДА Я ВЪРНА АКО НЕ МИ ХАРЕСА?

Всеки клиент поръчал стока онлайн има право да я върне в 14 дневен срок от датата на получаването, ако тя не му хареса или не отговаря на очакванията. Стоката се връща обратно в склада на Мебели Монема добре опакована в оригинална опаковка, като разходите по връщането са за сметка на клиента. За повече информация виж Общите Условия.

?
ДОКАРАХТЕ МИ 1 ПАКЕТ ПО-МАЛКО/ГРЕШНА СТОКА, КАКВО ДА ПРАВЯ?

При ползване на външна куриерска фирма, поради големия обем от пратки, понякога се случва даден пакет да бъде забравен да се изпрати или да бъде доставен на грешно място. В това няма нищо притеснително. Това, което трябва да направите, е да се свържете с нас, да опишете случая, възможно е да се изискат и снимки на получанета стока и след справка ще издирим липсващия пакет или ще доставим нов.

?
ПОРЪЧАХ НЯКОЛКО НЕЩА, ЩЕ ДОЙДАТ ЛИ НАВЕДНЪЖ?

Когато поръчката на клиента е от няколко неща на различни производители, то те тръгват директно от складовете на производството от различни точки на България и е трудно да се организира доставката на всичко в един ден. Куриера винаги се обажда преди доставката и клиентът има възможност да уточни доставката с него.

?
ПРЕДИ 5 МИН. ПУСНАХ ПОРЪЧКА И НИКОЙ НЕ МИ СЕ ОБАДИ?

Поради големия брой поръчки и заявки, консултантите ни нямат възможност да обслужат поръчките на момента. Обаждаме се на всички клиенти, за да потвърдим тяхната поръчка, да уточним детайлите по нея, срокове и условия на плащане. Връзката с клиента се прави само в работно време. Мебели Монема не носи отговорност за грешно попълнени данни от страна на клиента при пускане на поръчката, неправилен телефон, електронна поща и т.н.

?
НЯКОЛКО ПЪТИ ЗВЪНЯ И НИКОЙ НЕ ОТГОВАРЯ?

Работното време на Мебели Монема е упоменато на сайта и ако сте опитали контакт извън него е възможно да не получите отговор в този момент. Ние ще върнем обратно позвъняване към Вас в първи удобен момент. Бихте могли да оставите съобщение чрез формата за контакт от сайта и ние ще се свържем с вас. Често се случва няколко клиента да се опитат да се свържат с нас едновременно, поради което не можем да поемем всички обаждания, за което се извиняваме!

?
ПРЕДИ МАЛКО НАПРАВИХ БАНКОВ ПРЕВОД ПОЛУЧИХТЕ ЛИ ПАРИТЕ?

Банковите преводи, направени от клиенти на Мебели Монема се отразяват от 1 до 3 дни в сметката ни в зависимост от банката, от която се нарежда сумата. Справка за постъпили суми в банката се прави за всеки ИЗМИНАЛ ден.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас